Digitale strategie

Een strak plan?

Zet jouw KMO digitaal op de kaart dankzij een krachtige totaalaanpak.

Geïntegreerde aanpak

Een digitale strategie kan je vergelijken met een trechter. Je probeert eerst zoveel mogelijk interessante profielen aan te trekken. Vervolgens laat je hen kennismaken met jouw product of dienst. Het geheim om deze mensen om te zetten naar tevreden klanten? De juiste boodschap, op het juiste moment, op de juiste plek. Daarom geloven wij niet in zogenaamde gelukstreffers, wél in een omvattende aanpak waarin al je digitale kanalen samenwerken om nieuwe klanten aan te trekken.

Zet je klanten centraal

Veel bedrijven beloven het, weinigen doen het. Je klant écht centraal zetten doe je door rekening te houden met hun noden en je communicatie hierop af te stemmen. Het See-Think-Do-Care model van Google is daarbij een goede leidraad. Dit model onderscheidt vier fases waarin je klant zich kan bevinden. Afhankelijk van de fase zet je andere boodschappen en kanalen in.

Een strak plan nodig?

Steven & Danielle zoeken graag uit wat we voor jou kunnen betekenen.