Merkstrategie

Zit je strategisch vast en kan je niet meteen een duidelijk antwoord geven op de vraag wie je bent en wat je exact voor je klant wilt betekenen? Geen nood, door lastige vragen te stellen, helpen we je om klaarheid te scheppen en jezelf heruit te vinden. Het bereiken van de juiste klanten begint met het definiëren van een duidelijke visie en missie, waardoor je in een later stadium net die doelgroep kunt aanspreken die perfect bij je past. Want in eerste instantie bepaal jij wie je klanten worden, om nadien zelf gekozen te worden.


Digitale strategie

Eens jouw branding duidelijk gedefinieerd is, gaan we verder met het ontwikkelen van een digitale strategie. Dit strategische plan vormt jouw onmisbare leidraad om te weten waar, hoe en wanneer je jouw ideale klant het best kan onderscheppen. Wie die ideale klant is? Alles begint met het uitwerken van één of meerdere persona’s, t.t.z. gedetailleerde omschrijvingen van een gebruiker van jouw product of dienst. Zodra dat vastligt, gaat het om de juiste boodschap, op het juiste moment en op de juiste plaats.

Wie de klant en zijn behoeften centraal stelt, komt automatisch uit bij het ‘See-Think-Do-Care’-model van Google. Afhankelijk van de fase waarin je (potentiële) klant zich bevindt, zet je andere kanalen en boodschappen in.


Ontdek onze cases

Klaar om online te scoren?

Bel of mail ons, we werken samen een plan uit!