Het spreekt voor zich dat het digitale landschap de afgelopen decennia serieus veranderd is, denk alleen maar aan de intrede en forse opmars van de sociale media en hoe alles nu in de eerste plaats mobielvriendelijk moet zijn. Twintig jaar terug waren websites niet meer dan een online visitekaartje, terwijl het nu de basis vormt waar alle digitale communicatie rond draait. Als bedrijf en merk zet je tegenwoordig best in op het totaalplaatje en dus op digitale aanwezigheid op verschillende kanalen die elkaar aanvullen en versterken. Wie hier voor de intrede van het coronavirus al maximaal op inzette, plukte er het voorbije anderhalf jaar maximaal de vruchten van.
Digitaal relatiebureau
Ook bij vector bross hebben we niet toevallig ons beste jaar ooit achter de rug. We trokken vier extra medewerkers en vormen nu een team van liefst tien digitale experten. En dat is geen overbodige luxe, al was het maar om onze klanten de juiste digitale zorgen te geven. Maar dat is niet alles, want tegenwoordig doen we veel meer dan alleen maar websites ontwikkelen. We noemen ons vanaf nu niet voor niets digitale matchmakers, nadat een strategische denkoefening met een externe partner duidelijk maakte dat we eigenlijk een digitaal relatiebureau vormen.
Op zich een gek idee, we geven het grif toe. Maar wat ons betreft de nagel op de kop. Tegenwoordig draait alles namelijk om relaties. Als je een succesvolle business en een merk wilt uitbouwen, is het van cruciaal belang om connectie te maken met je klant en sterke relaties op te bouwen die blijvend zijn. Wel, bij vector bross willen we bedrijven de inzichten en tools geven om een online gezicht en stem te creëren. Zodat de juiste klant hen kan vinden en verliefd worden.
Authenticiteit & maatwerk
Klinkt dit allemaal wat overdreven wollig of melig? Bij vector bross geloven we nu eenmaal sterk in ‘love at first site’! Dat vind je ook terug in ons nieuw logo dat we intern ontwikkeld hebben. Het is een logo dat staat voor authenticiteit en maatwerk. Als je goed kijkt, zie je de V van vector en ook wel de B van bross. Maar vooral een digitaal kloppend hart…en heel veel liefde!
Feest!
Op donderdag 14 oktober hielden we een feestje in De Hoorn om het nieuwe logo en onze herwerkte branding voor te stellen aan onze klanten. Hieronder vind je enkele sfeerbeelden!